שלום זוהר,

אין לי שליטה על רם-און אגמון, או עליך, או על ניהול העמותה (למרות שיש שיטענו, אולי בצדק, שעקב הרבה שנים של ניהול העמותה בעצמי, יש לי השפעה). דבר אחד שיש לי שליטה עליו הוא השפה והטון שבו משתמשים ברשימת התפוצה.

כאשר מביעים ביקורת, מאוד חשוב לא לחזור על טעויות המבוקר בעצם הבעת הביקורת. כותרת המייל היתה לא ראויה לרשימת התפוצה הזו. למרות שגוף המייל היה הרבה יותר לעניין (מבחינת צורה - אני לא מתייחס פה לתוכן), הכותרת גורמת להרגשה לא נעימה ברשימת התפוצה הזו.

על כן, בתוקף תפקידי כמנהל הרשימה:
1. ראה הוזהרת בפעם הראשונה.
2. בזאת אני חוסם את הפתיל הזה מלקבל תגובות נוספות.

החסימה היא לא טכנולוגית, אבל כל מי שיגיב לפתיל (המקורי)החל מרגע זה יוכנס למודרציה ידנית.

תגובות להודעת החסימה הן לגיטימיות, ובלבד שיוסר החלק הלא רלוונטי של הכותרת (שהוכנס פה רק כדי שאנשים ידעו איזה פתיל מופסק).

בתודה,
שחר

--
Shachar Shemesh