אני בעד, אגב, לא מכירים אותי פה אבל גם אני מהפיעלים באובונטו ישראל, אז
אני בעד להחזיר את קפלן לאובונטו:)

אני חושב שאפשר לעשות מיזם כזה אבל צריך שנוכל להריץ אותו כל השנה, ככה
תהיה חשיפה גדולה יותר וגם החברים יוכלו לטעום קצת מכל דבר לפני שיחליטו
איפה הם נשארים, נניח אתר אינטרנט שיציג מה עושים ואיזה פרוירקטים רצים
כרגע בקהילה וכן הלאה