שום דבר לא בחינם, הוספת אולם לאירועים לקנטינה מן הסתם תגדיל את עלות השכירות
של המקום.

בכל מקרה לעניין אוגוסט פינגווין, גם אני בעד לעשות אותו שוב ברחובות.

--
אורי עידן

2010/4/18 moshe nahmias <mosheg...@gmail.com>

אוקי, אז למה לא לעשות את זה שוב במכון וייצמן? הכנס שם היה בסדר גמור, גם
מבחינת המרחק וגם מבחינת המקום עצמו לפי מה שהבנתי (גישה לנכים וכו')

זה יאפשר לנו לקבל בחינם משהו שעולה בד"כ הרבה מאוד כסף (גם אם אפשר להשיג
אולם בפחות מהסכומים שאתה אומר זה יעלה והרבה), לדעתי עדיף מקום כזה מאשר
לשלם אלפי שקלים רק כדי לאפשר את קיום הכנס.

לגבי הקנטינה, אם כבר בונים את המקום, אי אפשר להוסיף אולם במקום לאירועים?
אני מניח שזה קצת מאוחר גם אם זה אפשרי אבל שווה לבדוק את האפשרות, עדיף
מקום בחינם על מקום בתשלום באזור.

מעבר לכך, האם יש אפשרות לסדר מקום קבוע? או לחילופין ספונסר קבוע לכל נושא
(מיקום, כיבוד, חולצות וכו')? זה יחסוך כאב ראש לעתיד ויקל על העבודה
החשובה באמת, שיווק הכנס, אירגון הרצאות וכו'. זה גם יחסוך את אי הנעימות
של אי תשלום ע"י הספונסר את החסויות כי תמיד אפשר להחליף את הספונסר ולפרסם
את הפרסום השלילי אם וכאשר יותר בקלות