הוסיפו לרשימה גם תיאום, גם בזה אני אוכל לעמוד לדעתי
Yaron Shahrabani

2010/5/16 Yaron Shahrabani <sh.ya...@gmail.com>

עוד אין קופצים אני רואה
אם לעמותת המקור יש כסף לקנות משאית אני אשמח לעשות את ההובלות (בצורה חוקית
כמובן :)) אבל הצפוניות והעדר אמצעי התחבורה משאיר אותי מחוץ לתפקיד, עם זאת
אני אשמח לתת יד בטיפול במחשבים (פרט להובלתם) אם יש צורך בכך

בברכה,
Yaron Shahrabani