אמנם סטיקרים עם הסיסמאות הנכונות יהוו שימוש נאות במשאבי העמותה, ואם
העמותה אכן תדפיס סטיקרים, לא אבוא אליה בטענות.
אבל יש לי הרגשה קצת לא נוחה עם זה.  זה סיפור כל כך קטן בעיניי.
סטיקר זה משהו שכל אחד יכול להדפיס לעצמו, וכל מה שהעמותה צריכה זה לדאוג
שהקובץ יהיה זמין להורדה מהאתר.
האם זה הרעיון הגדול ביותר שאנו מסוגלים לו?
האם אין מבצע, שאדם פרטי לא יכול להרים לבדו וצריך את העמותה כדי להוציא
אותו לפועל?

הדיון ברשימת התפוצה התכנס לעבר כניסה לפרטים של הכנת סטיקרים, ולא ראיתי
רעיונות נוספים.

אז, נו, מה עם רעיונות נוספים?

--- עומר זק

On Thu, 2010-06-03 at 08:28 +0300, Oron Peled wrote:
> On Wednesday, 2 בJune 2010 23:16:29 Lior Kaplan wrote:
 <> לדעתי הגיע הזמן לעשות סטיקרים שקשורים לתוכנה חופשית כדי שאפשר יהיה לחלק אותם
 <> ולעורר מודעות לנושא.

 <אכן, זו דרך זולה ופשוטה ליצור מודעות. המדבקה החביבה עלי היא
 <מדבקה *גדולה* ולבנה עם כיתוב‏ גאוני (מי המחבר?) כדלקמן
 <     חופשי זה יותר מחינם
 <יש אחת כזו על הגב של הלפטופ שלי, ובכל קורס או מפגש באיזה חברה,
 <היא מעוררת שאלות

 <> קפלן

 <> > שלום לכולם.

 <> > לרשות העמותה עומדים משאבים:
 <> > רוחב פס.
 <> > כוח חישוב.
 <> > כסף.

 <> > מדובר על משאבים די מצומצמים.

 <> > אנו מעוניניים לעשות שימוש אופטימלי במשאבים אלו לתועלת חברי הקהילה והתוכנה
 <> > החופשית. נשמח לקבל רעיונות (אין צורך להתחייב לבצעם, רק להציע).

 <> > אתם מוזמנים להעלותם ברשימת התפוצה (discussions@hamakor.org.il) , ישירות
 <> > לוועד (bo...@hamakor.org.il) או ב- whatsup.co.il.

 <> > תודה ולהשתמע.
 <> > רם און אגמון
 <> > בשם וועד "המקור"
--
Any legal limit to self defense means that there is no right for self
defense at all.  This is because the aggressors would exploit those

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html