חומה ומגדל היו ההפך מהכרזות וקיום מצעדים.

המקביל המתאים להם בעולם התוכנה החופשית הוא מה שהצעתי - לאתר חסמים לאימוץ
תוכנה חופשית ולפרוץ אותם (כשההנחה היא שמדובר במקבלי החלטות שמבינים עניין
ושהחסמים מהווים בעיה אמיתית עבורם ולא רק תירוץ).

את המצעד (הכרזת המדינה) נקיים כאשר כבר לא יהיו חסמים אמיתיים. :-)

On Thu, 2010-06-03 at 10:34 +0300, Ira Abramov wrote:
 <עומר, אני נאלץ להסכים פה עם נדב. תחשוב חומה ומגדל.

 <מצד שני אני לא רואה את מיקרוסופט יוצאים למצעדים ברוטשילד. הי, מה דעתכם
 <על משט לעזה? P-:

> 2010/6/3 Nadav Har'El <n...@math.technion.ac.il>
>         On Thu, Jun 03, 2010, Omer Zak wrote about "Re:     ":
 <        > עם כל הכוונות הטובות, אני חושש מעולם שבו שיטת ה-FAKE IT TILL
 <        YOU MAKE IT
 <        > יכולה להצליח.  זה מה שהפלשתינאים עשו כשהם הכריזו על המדינה
 <        הפלשתינאית
 <        > שלהם פעמים אחדות לפני שנים.

 <        אני דווקא מאמין גדול בגישת ה Fake it till you make it. ואם אתה
 <        דווקא מתעקש
 <        להכניס פה פוליטיקה, הרי שהכרזה על מדינה אך התנהגות כאנרכיה,
 <        *איננה* דוגמה
 <        ל fake it till you make it. דווקא מה שעשו מקימי הישוב היהודי
 <        בארץ ישראל היא
 <        דוגמה טובה: לא הייתה להם מדינה, אבל הם התנהגו *כאילו* יש להם
 <        מדינה - הקימו לא
 <        רק ארגון צבאי מאורגן יחסית (יחסית למה שקורה אצל הפלסטינים) אלא
 <        גם ארגונים
 <        כלכליים, מדיניים, דמוקרטיה, וכן הלאה. אז, כשסוף סוף הוקמה
 <        המדינה (ה "make it"),
 <        הכל כמעט היה כבר מוכן (יחסית...) לניהולה.

--
We will only have peace with the Arabs when they love their children
more than they hate us.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html