חשבתי על עוד 2 סלוגנים אפשריים:
א. בלינוקס/בקוד פתוח זה לא היה קורה
ב. קוד פתוח- בשביל החופש שלך

On Wed, 2010-06-09 at 20:34 +0300, Netanel Shine wrote:
 <כל הרעיונות פה מעולים, אם נעלה את הנושא בהתכנסות הבאה של עמותת המקור
 <(חמישי הבא) אנחנו בוודאות לא נצא משם כמה ימים :)

> 2010/6/9 Ira Abramov <hama...@ira.abramov.org>
 <        אני בעד Powered by Freedom

>         2010/6/9 Netanel Shine <netanelsh...@gmail.com>

 <                אני חושב שרעיון כמו powered by open source os או משהו
 <                בסגנון יהיה מעולה...  (בדיוק כמו של האובונטו רק יותר
 <                גנרי) :)

>                 2010/6/9 Ori Idan <o...@helicontech.co.il>

 <                        כמובן שיש אינסוף אפשרויות.
 <                        אני יכול לבקש הצעת מחיר למדבקה קטנה כזו.
 <                        השאלה מה אנחנו רוצים, מדבקות גדולות או קטנות
 <                        או הכל יחד?
 <                        כדאי שנתחיל ממשהו.

>                         --
 <                        אורי עידן

>                         2010/6/9 Amit Aronovitch
>                         <aronovi...@gmail.com>
>

>                                 2010/6/9 Netanel Shine
>                                 <netanelsh...@gmail.com>

 <                                        בקשר למדבקה הקטנה,

 <                                        בחו"ל ניתן לקבל מדבקה כזו
 <                                        בחינם של אובונטו -

> http://www.system76.com/article_info.php?articles_id=9

 <                                1. ומתי יהיה בעמודה הימנית הארוכה שם
 <                                גם "תודה לצוות אובונטו ישראל"? (-:

 <                                2. אמנם לי אישית באמת יש אובונטו על
 <                                הנייד, אבל מה עם מי שלא? אם המקור
 <                                הולכת להוציא מדבקה כזו כדאי שזה יהיה
 <                                משהו כמו Powered by Open Source OS.
 <                                אייקון יכול להיות של OSI או הפרפר של
 <                                המקור.
 <                                לחילופין אפשר לשים טקס או גנו, וזה
 <                                יכסה משהו כמו 90% מהחברים, אבל אם כבר
 <                                עושים את זה כך, כדאי לפחות הציע
 <                                כאלטרנטיבות סמלים של BSD ו
 <                                OpenSolaris.

 <                                 עא