בנוסף לפניה למבקר המדינה ניתן גם לפנות לתקשורת (וזה איום שנראה לי שיתפרש
כמסוכן יותר עבור המשרד)

On Sat, 2010-06-12 at 11:56 +0300, Ira Abramov wrote:
 <עוד איזה שבוע כשהחיים שלי יתייצבו במסלולם החדש אני אכתוב איזה מכתב
 <יפה.

> 2010/6/12 doron <do...@ofek.biz>

 <        מה על לפנות למשרד מבקר המדינה על כך שהם לא נוהגים על פי
 <        חוק .. ?

 <          דורון .

>         On 06/12/2010 10:54 AM, Ira Abramov wrote:
 <         <אני משום מה מסופק שחופש המידע של משרד החינוך יתנו מענה יותר
 <         <רציני ולענין מאשר חופש המידע של משרד התחבורה, והם לא נתנו לי
 <         <תשובה עכשיו מזה חמישה חודשים, 14 שאילתות, שתי תזכורות, שתי
 <         <תלונות למבקרת המשרד, מכתב עידוד ממך ועוד אחד מפושל מהתנועה
 <         <לחופש המידע.
>         >
>         >
>         > 2010/6/10 doron <do...@ofek.biz>
>         >
>         >
 <         <        רם און,
 <         <        אני דווקא רוצה לעזור לך .. אבל זה לא שווה לי את
 <         <        ההתקף לב שאני אקבל מהם.
 <         <        אבל ממש לפני דקות, עת אני קורא את מכתבך, הגיתי רעיון
 <         <        משובח אשר יהלום את כישוריך ואת חיבתך לעזה להרגיז
 <         <        אנשים.
>         >
 <         <        אולי כדאי לפנות אל משרד החינוך, במסגרת חוק חופש
 <         <        המידע ולבקש מהם מידע הנוגע למכרזים המסודרים והחלופות
 <         <        השונות שנבחנו לטובת פרוייקטים אלו .
 <         <        אולי כך , לאורך זמן , ניתן יהיה להציק להם מספיק עד
 <         <        כדי כך שהם יתחילו באמת לבחון חלופות שונות ולא רק
 <         <        מערכת הפעלה אחת, גרסת אופיס אחת וכו' ..
>         >
 <         <        ומכוון שאתה מן הסתם אוהב להציק לעיתים ולהתסיס .. אני
 <         <        ממנה אותך ברגע זה לתפקיד.
 <         <        (אם צריך לשלם אגרה במסגרת בקשה על פי חוק חופש
 <         <        המידע .. עליי).
>         >
>         >         :)
>         >
 <         <          דורון
>         >
>         >
>         >         On 06/10/2010 08:58 PM, Ram-on Agmon wrote:
 <         <         <אני בעד הצעה שדורון יפסיק לנסות לייאש אנשים טובים
 <         <         <כמותי שכל מה שהם רוצים זה להוציא לאנשים טובים
 <         <         <כמותו את המיץ בעיני העמותה מתוך ידיעה ברורה שהם לא
 <         <         <יקבלו לא תודה ולא בטיח.
>         >         >
 <         <         <5 מילארד ש"ח פרויקט, לדעתי כדאי לנסות ולחשוב מה
 <         <         <אפשר לעשות.
>         >         >
 <         <         <רם און.
>         >         >
>         >         >
>         >         > 2010/6/10 Lior Kaplan <kaplanl...@gmail.com>
 <         <         <        המייל של דורון מגיע בעקבות הידיעה הבאה:
>         >         >         http://it.themarker.com/tmit/article/11110
>         >         >
 <         <         <        נושא החינוך קרוב מאוד לליבי, אך הניסיון
 <         <         <        שלנו עם משרד החינוך מראה שדורון צודק.
 <         <         <        אם למישהו יש דרך להגיע ישירות לשר - זאת
 <         <         <        אולי דרך לשנות גישה אצלם.
 <         <         <        דרך אנשי המשרד עצמם אני לא רואה דרך לשנות
 <         <         <        משהו.
>         >         >
 <         <         <        אם כבר משהו ישתנה, אז בנתיים מדובר בשינוי
 <         <         <        מלמטה למעלה,
 <         <         <        מערכת החינוך הגבוהה משתמשת ב-Moodle,
 <         <         <        drupal, joomla, wordpress, mediawiki
 <         <         <        ובשרתי לינוקס.
 <         <         <        בתי הספר (יסודי עד תיכוני) ננכנסים בעיקר
 <         <         <        לתחום ה-moodle והיקי.
>         >         >
 <         <         <        פרטים כאן:
 <         <         <        http://wiki.hamakor.org.il/index.php/מוסדות_חינוך
>         >         >
 <         <         <        קפלן
>         >         >
>         >         >
>         >         >
>         >         >         2010/6/10 Ori Idan <o...@helicontech.co.il>
>         >         >
 <         <         <                אפשר קצת יותר פרטים?
>         >         >
 <         <         <                איזו שטות עשה משרד החינוך הפעם?
>         >         >
 <         <         <                בכל מקרה טוב לקרוא את הדברים של
 <         <         <                מיקי איתן.
>         >         >
>         >         >                 --
 <         <         <                אורי עידן
>         >         >
>         >         >
>         >         >
>         >         >                 2010/6/10 doron <do...@ofek.biz>
>         >         >
 <         <         <                        היי,
>         >         >
 <         <         <                        אני מציע להעביר החלטה של
 <         <         <                        הוועד שאוסרת על רם-און
 <         <         <                        להתקשר אליי באמצע היום עם
 <         <         <                        בשורות מרגיזות !!!
>         >         >
>         >         >
 <         <         <                        כל השנים, אנשים מהעמותה
 <         <         <                        טוענים: תראו מה קורה
 <         <         <                        בגרמניה, תראו מה קורה
 <         <         <                        בצרפת ..
>         >         >
 <         <         <                        טוב אז עכשיו אנחנו גם על
 <         <         <                        המפה ..
>         >         >
 <         <         <                        אחרי הדברים של מיקי איתן
 <         <         <                        מהבוקר, מה בדיוק נשאר לנו
 <         <         <                        לעשות ?
>         >         >
 <         <         <                        אל תשכחו שמדובר בשר שעובד
 <         <         <                        במשרד ראש הממשלה.
>         >         >
>         >         >
>         >         >                         http://pc.co.il/?p=33873
>         >         >
>         >         >
> http://it.themarker.com/tmit/article/11121
>         >         >
>         >         >
 <         <         <                        למעשה , אם אני מבין נכון
 <         <         <                        את הדברים (ומה שפורסם הוא
 <         <         <                        רק קצה קצהו ) , ממשלת
 <         <         <                        ישראל , על במה ציבורית,
 <         <         <                        אומרת "מה שהיה זה לא מה
 <         <         <                        שהיה" .. ומהיום מדברים על
 <         <         <                        תוכנה חופשית .
>         >         >
>         >         >
 <         <         <                        ועכשיו, עם כל הכבוד לאנשי
 <         <         <                        משרד החינוך, זה שיש להם
 <         <         <                        שיקולים מסויימים שמביאים
 <         <         <                        אותם למסקנות שגויות, למה
 <         <         <                        אני צריך לשמוע על זה כל
 <         <         <                        הזמן מחדש ולהתרגז על זה כל
 <         <         <                        הזמן מחדש ?
>         >         >
 <         <         <                        מבחינתי, משרד החינוך, יכול
 <         <         <                        לעשות מה שבא לו ואפילו
 <         <         <                        לרכוש מניות במייקרוסופט ,
 <         <         <                        אני מעדיך לתעל את האנרגיה
 <         <         <                        שלי, את העשיה שלי , ואת
 <         <         <                        העצבים שלי לכיוון של אלו
 <         <         <                        שמוכנים לנסות , שמוכנים
 <         <         <                        לעשות .. למה לי לדפוק את
 <         <         <                        הראש בקיר שנקרא "משרד
 <         <         <                        החינוך" .
>         >         >
 <         <         <                        הם רוצים לנהוג כחמורים ..
 <         <         <                        אדרבה, שינהגו כחמורים - זה
 <         <         <                        רק ימחיש לציבור הרחב
 <         <         <                        ולהם , את הקיצוניות של
 <         <         <                        המצב שבו הם נמצאים, כאשר
 <         <         <                        הם יגלו שהם המשרד הממשלתי
 <         <         <                        היחיד שיש לו רק תוכנות
 <         <         <                        קינייניות.
>         >         >
>         >         >
 <         <         <                        (רם און, אם זה לא היה ברור
 <         <         <                        עד עכשיו, הרמז העבה שלי,
 <         <         <                        אז אני אומר את זה ישירות
 <         <         <                        ובצורה מאד בוטה .
>         >         >
 <         <         <                        משרד החינוך והצורה שבה הוא
 <         <         <                        נוהג מעניין לי תתחת.
>         >         >
 <         <         <                        לא רוצה לשמוע עליהם, לא
 <         <         <                        רוצה לדעת מה הם עושים ..
 <         <         <                        פשוט לא מעניין אותי .
>         >         >
 <         <         <                        אני מעדיף לבזבז את הזמן
 <         <         <                        שלי על מי ששווה את זה ..
>         >         >
 <         <         <                        אז אנא - חסוך ממני את
 <         <         <                        האידיוטים הללו)
>         >         >
>         >         >
 <         <         <                        * ועכשיו כל הרשימת תפוצה
 <         <         <                        הכללית עדה שאמרתי את
 <         <         <                        הדברים בצורה גלויה.
>         >         >
 <         <         <                          דורון
 <         <         <                        קורסי לינוקס וקוד פתוח -
 <         <         <                        המסלולים החדשים