On Sun, Jun 13, 2010, Tomer Cohen wrote:
> [...]

עוד לא הבנתי בכלל מה הבעיה.

העובדה שאתה מקבל כל הודעה ברשימה פחות מדקה אחרי שהיא נשלחה, לא אומרת שאתה
*חייב* לקרוא אותה בדיוק בדקה זו. אם אתה רוצה, קרא את ההודעות רק פעם בשבוע.
אם תכנת הדואר האלקטרוני שלך לא מאפשרת לך להפריד הודעות לרשימת דיוור לתיקייה
נפרדת, הגיע הזמן להחליף תכנה אצלך - לא בשרת המקור.

נדב.

--
Nadav Har'El                        |       Sunday, Jun 13 2010, 1 Tammuz 5770