מצטרף לדעתו של אבי.

אני חושב שרצוי להתחיל לחשוב ברצינות על עבודה בתשלום בעמותה כדי לקדם את תחום
הקוד הפתוח בארץ לרמות גבוהות יותר.
כמובן בהינתן התנאים המתאימים, שיהיה אדם מתאים ושלאדם הזה יתאים לעבוד בעמותה
שכרגע לא יכולה להבטיח משכורת לאורך זמן.

אני חושב שאפשר להבטיח משכורת לכמה חודשים. מעבר לזה, התשלום יהיה תלוי בכמה
כסף הוא יצליח לגייס.

אייל