שלום רם-און,
נראה אם כך שלא אטרח לחבר את הלאפטופ לאינטרנט.
1. את התוכנה המתאימה להזרמת הטקסט ליעדיו צריך להתקין ולבדוק מראש (ברירת
המחדל היא, שאנו נשתמש ב-gedit עם פונטים מוגדלים כדי שכמה חרשים יוכלו
לשבת מאחורי הקלדנית ולקרוא בניחותא את הטקסט על הלאפטופ).
2. אם מדובר באינטרנט אלחוטי, צריך לקנות ולהתקין את המתאם המתאים (הלאפטופ
שלי אינו כולל מתאם WiFi).
3. בבוקר הכנס יהיו לי על הראש הרבה סידורים אחרים:  להכין את השולחן
לקלדנית, לחבר ולהפעיל את הלאפטופ למטרתו הבסיסית של הקלדה, ואם יהיו כבדי
שמיעה - לחלק אוזניות, ולתת למרצה הראשון את המיקרופון ולהזכיר למארגנים
להביא לי את המיקרופון בסוף כל הרצאה כדי להחליף את הבטריה לבטריה טריה.
שלא לדבר על תקלות של הרגע האחרון.
באוגוסט פינגווין 2006, לא היה לי רגע פנוי לחדש את החברות ב"המקור".

לכן לא יהיה לי זמן לסידורי אקסטרא בבוקר הכנס.  ולכן מה שאפשר לסדר מראש -
צריך לסדר מראש.

--- עומר