שלום נדב,
יפה ששאלת.
יש להרבה כבדי שמיעה מערכות FM אישיות שכוללות מיקרופון ו"לופ" או זוג
אוזניות.  (יש לרוב מכשירי השמיעה מצב T שבו מכשיר השמיעה קולט זרמי השראה
בסליל שנמצא בתוכו ומגביר אותם ומשמיע אותם למשתמש.  זרמי ההשראה נוצרים על
ידי הלופים.)

הסיבה להבאת מערכת קבוצתית היא כדי שיהיה אפשר לתת שרות לקבוצה של כבדי
שמיעה בלי לבקש מהמרצה לדבר לתוך 5 מיקרופונים בו זמנית.

המערכת שאוכל לשכור מארגון "בקול" כוללת מיקרופון אחד ו-10 אוזניות וגם 10
"לופים".  מחיר הרכישה של מערכת כזו הוא יותר מ-10,000 ש"ח (היתה תקופה,
שבה הובלתי כל שבוע שתי מערכות כאלה למפגשים של לקויי שמיעה ובחזרה למחסן,
והן היו שוות יותר מהמכונית שנשאה אותן).

לאור היקף השימוש הצפוי והצורך בתחזוקה (נקיון ותיקונים), הייתי ממליץ
שארגון "המקור" ישתמש בעקרון ה-Outsourcing להצטיידות במערכת כזו ז"א ישכור
מתי שצריך עבור אירועים.

--- עומר

On Mon, 2010-07-05 at 16:03 +0300, Nadav Har'El wrote:
> On Mon, Jul 05, 2010, Omer Zak wrote about "Accessibility for the hard of
> hearing in August Penguin 2010":
 <> עבור כבדי השמיעה אני כעת במו"מ עם ארגון "בקול" לשכירת מערכת FM
קבוצתיתלשימושם במהלך הכנס.  בינתיים לא הגיעו פניות מכבדי שמיעה, ואם לא
יהיופניות מכבדי שמיעה עד המועד האחרון להחלטה על שכירת מערכת FM, בלבול
המוחוההוצאה הכספית על שכירת מערכת כזו יקוצצו.

 <שלום עומר, אני שואל מסקרנות (אין לי שום מושג בנושא) - האם יש משהו ש"המקור"
 <תוכל לקנות כדי לפתור את הנושא הזה לתמיד, ושגם כבדי שמיעה, כמו כולם, יוכלו
 <להיות ספונטניים ולא להצטרך להירשם מראש?

 <מה שאני מתכוון הוא זה: תאר לך שהיה מיקרופון עם משדר FM פשוט, במחיר צנוע.
 <כשהייתי ילד לפני 20 שנה היה לי צעצוע כזה, אבל אני מקווה שקיימות גרסאות
 <איכותיות יותר במחיר סביר. ואז לכל כבד שמיעה היה מקלט שהוא מביא מהבית (כל ווקמן
 <או רדיו טרנסיסטור או פלפון קולט FM יעבדו) ויוכל לשמוע.

 <האם מה שתארתי לעיל מציאותי? האם ניתן לקנות משדר כזה במחיר סביר? האם למישהו
 <מחברי המקור אולי כבר יש משדר כזה, ואז פשוט נביא אותו וזהו, בלי לוודא מראש
 <האם כבדי שמיעה מתכננים לבוא או לא?

--
42 is the answer to everything.  Food is the answer to everything except
obesity.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html