אשמח להצטרף.

אייל

2010/7/21 Asaf Bartov <asaf.bar...@gmail.com>

זה רלבנטי בהחלט לישראל, ופועלים בישראל מגייסי תרומות מקצועיים ומתנדבים
כאחד.  עמותות וארגונים ישראליים רבים מגייסים כספים באופן פעיל, ולא רק מחכים
לתרומות מקוונות.

התרשמותי היא שעל אף שמחלקים על זה דיפלומות, מתנדבים יכולים לעשות את העבודה
לא רע, כשמדובר במטרות חיוביות כמו תוכן חופשי ותוכנה חופשית, וייחודיות-יחסית
(כלומר לא עוד עמותת מזון לנזקקים).

כאמור, ויקימדיה ישראל הולכת על זה בכל מקרה, וסתם עלה בדעתי שזו תהיה הזדמנות
לשיתוף פעולה בין שתי העמותות הללו.  לא חייבים.

- אסף