ולו בגלל הסיכון למחיקת מידע לחבר כנסת, אני מציע ללכת על התקנת Linux
במכונות וירטואליות במחשבים שבאים בחשבון מבחינה זו.
כדי שזה יהיה שווה משהו, צריך להגדיר killer applications שרצות על Linux
ושחברי כנסת יכולים להפיק תועלת מהפעלתן על קבצים מחוץ למכונות
הוירטואליות.  כמו כן צריך לתצר את המכונות הוירטואליות כך שהגישה לקבצים
מחוץ להן תהיה יעילה (מהנסיון שלי, יש בעית מהירות בגישה מתוך מכונה
וירטואלית שמריצה Windows XP לקבצים מחוץ לה).