כמו שאמרתי ,
תסיים את יום חופש התוכנה , ותוכל לעשות כל מה שבא לך .. בנתיים זה הפך להיות סתם דיון עקר שמעלה בי שוב את החשק להימחק מרשימת התפוצה הכללית .

אם בכל זאת אתה חושב שאתה יכול לעשות את שניהם , לך על זה .. אבל תהיה אחראי לשני המשימות שהתנדבת .

בעיניין של "צריך לנסות" .. זה סבבה לנסות וגם לא להצליח לפעמים, כל עוד מבזבזים משאבים של אנשים שהתנדבו לכך ומודעים לכך שייתכן והם מבזבזים את המשאבים שלהם.

  דורון

** אגב , כאשר אתה מתכוון לרחבת הכנסת אז אתה אולי מתכוון למקום שבו עשו הפגנות, שזה ממש מחוץ למשכן ומחוץ לחצר .. "רחבת הכנסת" היא המקום שבו עושים את הטקסים . בכל מקרה, זה מוסיף לך מימד של סיבוכיות, כי אתה צריך גם גנרטור כדי שיהיה לך חשמל, ואישורי עיריה על מנת להפעיל גם גנרטור ..
בקיצור - תהנה .

  דורון