אני חושב שכולנו ננצל את הידע מהסדנה לדברים אחרים בחיים שלנו, החלק שצריך
להיות אכפת לדעתי למקור בעניין הזה זה אם ננצל את הידע גם לטובת המקור או
הקוד הפתוח.

                   On Sat, 2010-07-31 at 14:31 +0300, Ira Abramov wrote:
 <ואני אומר, שאם יוסף עוד חי, אז הוא בטח חסך מליארדים, ושיתרום משהו.

 <יאללה כבר, 2000 ש"ח. כולנו נלמד לשנורר וההשקעה תחזיר את עצמה. באותה
 <הזדמנות אני מוכן להודות - אני לא אנצל את היכולות האלו רק למען
 <"המקור" (עמותה רשומה) אלא גם למען "התנועה לזכויות דיגיטליות" (עמותה
 <וירטואלית)

>                       2010/7/30 Amit Aronovitch <aronovi...@gmail.com>
 <        לא מתווכח על ענייני טרמינולוגיה,
 <        רק רציתי להגיד שלפחות במקרה של גבור הסיבה הייתה עניינית
 <        לגיטימית וברורה:
 <        לפרלאים יש כסף משל עצמם, והוא יכול לחסוך כסף לעמותה ולשלם את
 <        החלק
 <        היחסי עבורו - מה רע בזה?

 <        ואם ישיבת "עוד יוסף חי" גם כן רוצים להצטרף למימון, מצידי תרשם
 <        בשמם.
 <        רק אל תשכח אח"כ לגייס כספים גם לקהילת הפייתון. אני כבר אמצא
 <        דרך לנצל אותו :-)

>                                      2010/7/30 doron <do...@ofek.biz>:

 <        > ואותי תצרף בשמה של ישיבת "עוד יוסף חי" .
>                                                                      >
 <        > תסלחו לי אבל אני לא מבין את הטרמינולוגיה שעוברת בימים
 <        האחרונים ברשימת
 <        > התפוצה, אחד מצטרף מטעם "קהילת שמובונטו" השני מטעם "הוופלינה"
 <        ועל השלישי
 <        > אני בכלל לא רוצה לדבר.
>                                                                      >
 <        > ואני חשבתי שעמותת המקור אמורה להיות ארגון הגג של כל הפעילות
 <        של תוכנה
 <        > חופשית בישראל.
>                                                                      >
 <        > במקום ליצור איחוד של הדברים, כל אחד מתייג את עצמו מטעם קהילה
 <        אחרת.
>                                                                      >
 <        > אני לא מבין מה הבעיה שיצטרפו אנשים שהם חברי /ידידי המקור, גם
 <        אם הם חלק
 <        > מקהילות נוספות .. אז הם אולי ילמדו איך לגייס תרומות , וכך הם
 <        יגייסו גם
 <        > בשביל קהילת פייטון (מה רע שלקהילת פייטון יהיה קצת כסף ? זה
 <        סותר את מטרות
 <        > המקור ?? , לטעמי חלק מהמטרה של המקור היא לאפשר כמה שיותר
 <        פריחה של תוכנה
 <        > חופשית ושימוש בה).
>                                                                      >
 <        > (משה, בקשר להצטרפות שלי מטעם ישיבת "עוד יוסף חי" .. בטל את
 <        זה .. זה לא
 <        > היה ברצינות).