אבל באמאזון אתה עושה הכל לבד
ללינוד יש שירות נוסף (וחמוד מאוד) של גיבוי רשת אופסייט
כמו כן אפשר גם לקנות vps יותר קטן שיעלה פחות.
ברור לי שיש עשרות חברים שיכולים לעשות קסמים אבל זה חלק מהבעיה.
הקיצר אמאזון זה שירות תשתיתי כמו חשמל
לינוד זה שירות באורינטציה של שירות
2 הסנטים שלי
ליאור
On Aug 9, 2010, at 11:01 PM, Ram-on Agmon wrote:

> amazon מציעים עיסקה הרבה יותר טובה.
>
> רם און.
>
> 2010/8/9 Netanel Shine <netanelsh...@gmail.com>
> מה דעתכם על Linode?
> המחירים סבירים ביותר, ובכלל החברה מעולה.
>
> 2010/8/9 Ram-on Agmon <agm...@gmail.com>
>
> ידידי וחברי העמותה בלבד. מה, אתה לא ידיד שלנו ? :))
>
> רם און.
>
> 2010/8/9 oren b <ore...@gmail.com>
>  נשמע כמו רעיון מעולה..
>
> ולפי שאני אתחיל לשאול קושיות אחרות
> האם ההצעה הנ"ל הינה לכלל הציבור הרשום לרשימה או רק לחברי המקור?
>

> בתאריך 09/08/2010 21:47, ציטוט Ram-on Agmon:

> Netanel Shine

Lior Kesos - http://www.linnovate.net
Linnovate - Community Infrastructure Care
mail: l...@linnovate.net
office: +972 722500881
cell: +972 524305252
skype: liorkesos