גם אני צילמתי קצת, לאן אפשר להעלות את זה?

On Wed, 2010-09-29 at 02:23 +0300, Ddorda wrote:
 <יש לפחות 2 (ועוד כמה תמונות מהארוע עצמו, לא שאנחנו אירגנו, אם מישהו
 <מוצא - זה יהיה נחמד).

 <אני אשתדל להעלות את התמונות עוד השבוע.

 <דור.

 <בתאריך 29 בספטמבר 2010 02:21, מאת Tomer Cohen <tom...@gmail.com>:
 <        יש תמונות מהאירוע?

>         2010/9/29 Ddorda <ddo...@ubuntu.com>

 <                שלום חברים,
 <                רציתי לספר על ההצלחה המסחררת שהייתה לנו בדוכן אובונטו
 <                שבארוע אייקון שנגמר היום.

 <                הארוע בר 3 ימים, כאשר אני זכיתי לעמוד בדוכן רק ביום
 <                האחרון.
 <                בארוע הצלחנו לחלק מאות דיסקים של אובונטו וקובונטו וכמו
 <                כן למכור קומיקס Ubunchu.

 <                סה"כ מהארוע הכנסנו (בעיקר מתרומות!) מעל 500₪ (!!).
 <                וזו הזדמנות מצוינת להודות לנדב ויניק שאין ספק שבלעדיו
 <                הדוכן היה נראה אחרת.

 <                נושא נוסף, הוצאנו חומרי פרסום: פלאיירים, כרטיסי ביקור
 <                ורולאפ (שאותו מימנה עמותת המקור).
 <                את החומרים הכינו חברי הקהילה, כאשר העיצוב הוא של עמרי
 <                (Shualdon) ומגיע לו כל הכבוד על הזמן הרב שהשקיע בנושא.

 <                לבקשת ליאור קפלן החומרים מצורפים :)

 <                שנזכה לעוד ארועים כאלו!
 <                דור :)