המקום המתאים הוא הויקי של מוזילה -
http://mozilla.org.il/wiki/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95_%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%A1
או בויקי של המקור, זה לא מתאים לויקיפדיה.

ב־ 30/10/10 12:00, ‏[email protected] כתב\ה:
> הוספתי ערך בויקיפדיה של המקור:
> הערך:
> <http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95_%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%A1_%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8_%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A5_%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F>
>
> גיא.
>
> Amit Aronovitch wrote:
>    
>> עכשיו, כאשר עושה רושם שהמידע הדרוש קיים בשרשור הזה (עדיין לא ניסיתי
>> בעצמי), צריך להנגיש אותו למשתמשים.
>> הדבר האידאלי הוא שיהיה דף הוראות מסודר שירכז את המידע (מישהו מתנדב
>> להעלות בויקי בינתיים?), ושיהיה קישור אליו בעמוד המתאים *באתר עצמו*.
>>
>> אחרת - משתמשי לינוקס לא מנוסים (למשל כאלה שהתקינו לנסיון או משתמשים ב-
>> livecd) שמגיעים לאתר הערוץ הראשון, מקבלים רק את הקישור להורדת תוסף
>> מאתר מיקרוסופט, שכמובן לא יעבוד להם.
>>
>> (אגב - עד כמה שזכור לי יש קודקים שעובדים רק בגרסת 32 ביט (כי הם
>> משתמשים ב dll ים של windows - חבילת w32codecs על דביאן). מישהו הצליח
>> לראות את הסרטים בנגן 64 ביט?
>> זו עוד סיבה טובה להשתמש בקידוד חופשי (כפי שכתב אלעד) - קידודים חופשיים
>> נתמכים בנגנים על כל הפלטפורמות, ולא רק על מעבד מסוג מסוים).
>>
>>     תודה,
>>      עמית א.
>>
>>
>> 2010/10/28 Webmaster<[email protected]<mailto:[email protected]>>
>>
>>      סליחה! הורד את ה-plug-in הזה:
>>
>>      https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446/
>>      <https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446/>
>>
>>
>>
>>
>>
>>      *גבריאל** **ברמט*  | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור
>>
>>      *Gabriel Barmat *| Webmaster | Israel Broadcasting Authority
>>
>>      www.iba.org.il<http://www.iba.org.il/>
>>
>>      <http://www.facebook.com/iba.page>   <http://www.iba.org.il/rss>
>>
>>      ------------------------------------------------------------------------
>>      *מאת**:* Ori Idan [mailto:[email protected]
>>      <mailto:[email protected]>]
>>      *נשלח**:* ה 28 אוקטובר 2010 14:06
>>      *אל**:* Webmaster
>>      *עותק**:* guy; Hamakor Discussions List
>>      *נושא**:* Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
>>
>>
>>
>>      יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי.
>>      אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס?
>>      ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.
>>
>>      --
>>      אורי עידן
>>
>>
>>
>>      2010/10/28 Webmaster<[email protected]
>>      <mailto:[email protected]>>
>>
>>      שלום רב,
>>
>>
>>
>>      אני ממליצים להתקין את הנגן VLC
>>
>>      http://www.videolan.org/vlc/<http://www.videolan.org/vlc/>
>>
>>
>>
>>      *גבריאל** **ברמט*  | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור
>>
>>      *Gabriel Barmat *| Webmaster | Israel Broadcasting Authority
>>
>>      www.iba.org.il<http://www.iba.org.il/>
>>
>>      <http://www.facebook.com/iba.page>   <http://www.iba.org.il/rss>
>>
>>      ------------------------------------------------------------------------
>>
>>      *מאת**:* Ori Idan [mailto:[email protected]
>>      <mailto:[email protected]>]
>>      *נשלח**:* ד 27 אוקטובר 2010 19:08
>>      *אל**:* guy
>>      *עותק**:* Webmaster; Hamakor Discussions List
>>      *נושא**:* Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
>>
>>
>>
>>      יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת?
>>
>>      אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי הוא לא יעבוד
>>      באובונטו.
>>
>>
>>
>>      --
>>
>>      אורי עידן
>>
>>
>>
>>      2010/10/27 guy<[email protected]<mailto:[email protected]>>
>>
>>      לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב
>>
>>
>>      אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא פועל. מה עלי לעשות?
>>
>>      בכבוד רב
>>      גיא דפני
>>
>>
>>       
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות