המקום המתאים הוא הויקי של מוזילה - http://mozilla.org.il/wiki/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95_%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%A1 או בויקי של המקור, זה לא מתאים לויקיפדיה.
ב־ 30/10/10 12:00, [email protected] כתב\ה: > הוספתי ערך בויקיפדיה של המקור: > הערך: > <http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95_%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%A1_%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8_%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A5_%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F> > > גיא. > > Amit Aronovitch wrote: > >> עכשיו, כאשר עושה רושם שהמידע הדרוש קיים בשרשור הזה (עדיין לא ניסיתי >> בעצמי), צריך להנגיש אותו למשתמשים. >> הדבר האידאלי הוא שיהיה דף הוראות מסודר שירכז את המידע (מישהו מתנדב >> להעלות בויקי בינתיים?), ושיהיה קישור אליו בעמוד המתאים *באתר עצמו*. >> >> אחרת - משתמשי לינוקס לא מנוסים (למשל כאלה שהתקינו לנסיון או משתמשים ב- >> livecd) שמגיעים לאתר הערוץ הראשון, מקבלים רק את הקישור להורדת תוסף >> מאתר מיקרוסופט, שכמובן לא יעבוד להם. >> >> (אגב - עד כמה שזכור לי יש קודקים שעובדים רק בגרסת 32 ביט (כי הם >> משתמשים ב dll ים של windows - חבילת w32codecs על דביאן). מישהו הצליח >> לראות את הסרטים בנגן 64 ביט? >> זו עוד סיבה טובה להשתמש בקידוד חופשי (כפי שכתב אלעד) - קידודים חופשיים >> נתמכים בנגנים על כל הפלטפורמות, ולא רק על מעבד מסוג מסוים). >> >> תודה, >> עמית א. >> >> >> 2010/10/28 Webmaster<[email protected]<mailto:[email protected]>> >> >> סליחה! הורד את ה-plug-in הזה: >> >> https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446/ >> <https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446/> >> >> >> >> >> >> *גבריאל** **ברמט* | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור >> >> *Gabriel Barmat *| Webmaster | Israel Broadcasting Authority >> >> www.iba.org.il<http://www.iba.org.il/> >> >> <http://www.facebook.com/iba.page> <http://www.iba.org.il/rss> >> >> ------------------------------------------------------------------------ >> *מאת**:* Ori Idan [mailto:[email protected] >> <mailto:[email protected]>] >> *נשלח**:* ה 28 אוקטובר 2010 14:06 >> *אל**:* Webmaster >> *עותק**:* guy; Hamakor Discussions List >> *נושא**:* Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט >> >> >> >> יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי. >> אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס? >> ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי. >> >> -- >> אורי עידן >> >> >> >> 2010/10/28 Webmaster<[email protected] >> <mailto:[email protected]>> >> >> שלום רב, >> >> >> >> אני ממליצים להתקין את הנגן VLC >> >> http://www.videolan.org/vlc/<http://www.videolan.org/vlc/> >> >> >> >> *גבריאל** **ברמט* | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור >> >> *Gabriel Barmat *| Webmaster | Israel Broadcasting Authority >> >> www.iba.org.il<http://www.iba.org.il/> >> >> <http://www.facebook.com/iba.page> <http://www.iba.org.il/rss> >> >> ------------------------------------------------------------------------ >> >> *מאת**:* Ori Idan [mailto:[email protected] >> <mailto:[email protected]>] >> *נשלח**:* ד 27 אוקטובר 2010 19:08 >> *אל**:* guy >> *עותק**:* Webmaster; Hamakor Discussions List >> *נושא**:* Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט >> >> >> >> יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת? >> >> אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי הוא לא יעבוד >> באובונטו. >> >> >> >> -- >> >> אורי עידן >> >> >> >> 2010/10/27 guy<[email protected]<mailto:[email protected]>> >> >> לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב >> >> >> אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא פועל. מה עלי לעשות? >> >> בכבוד רב >> גיא דפני >> >> >> _______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

