יש כמה דרכים שאני מכיר להרוויח ממשחקי קוד פתוח:
- מכירה של תוכן (גרפיקה, קול)
- תוכן מוזמן
- מחירה בחנות אפליקציות (לקמפל למכשירים זה דבר קשה)
- בקשת תרומות
- מכירת שרותים (מחשוב ענן, שרתים)

כפי שאת מבין אף אחת מהדרכים אי לא באמת מודל עיסקי מבטיח
אולם שלוב של כמה מהם אולי יכניס קצת כסף.
אבל בפרוייקט קוד פתוח איך אתה מחלק את הכסף בין המפתחים?

אלי