שלום חברים וצר לי להטריד אתכם בנושא הבא אבל אין לנו בקהילת אובונטו את
המשאבים כדי לאמת את הטענה הבאה:
זכור לי על כל מיני תלונות הטוענות כי Unity אינה עובדת כראוי בעברית (בעיית
RTL).

מכיוון שלא נתקלתי בשום באג רשמי בנושא ולא הוגש לי חומר חזותי המתעד את התקלה
לא יכולתי לאמת ולטפל בה בשום אופן, לא מזמן נפלה החלטה על ידי צוות הפיתוח של
אובונטו שיש להציע את Unity כשולחן בררת המחדל למשתמשים.

ביקשתי את עזרת משתמשי אובונטו אך לצערנו אין לנו את המשאבים המתאימים כדי לאמת
את התקלה.

כל הניסיונות שלי להתקין את Ubuntu Network Edition על מחשב נייח לא צלחו
וכיוון שמדובר בנושא קריטי במיוחד לקהילה דוברת העברית (וכמובן לקהילות נוספות
המשתמשות בסוגי כתב הנכתבים מימין לשמאל) ראיתי לנכון לפנות לרשימת התפוצה
ולבקש עזרה מהחברים כיוון שהזמן הולך ואוזל.

למי שיש Mini Netbook ויוכל לנסות להפעיל עליו את Ubuntu Network Edition
ולדווח אני אודה לו מאוד.
אפשרות נוספת שגם לא פעלה אצלי כראוי היא התקנת unity על אובונטו בעזרת הפקודה
sudo apt-get install unity כך שאם מישהו יוכל לנסות זאת ולדווח כמובן שאודה לו
מאוד.

תודה לכם וסליחה על ההטרדה,
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>