ושכחתי לציין כמובן את השעות הארוכות (והאפלות) שקפלן עמד לצידי ולעזרי בבדיקות
ותיאומים. אבל זה כבר הופך להיות חלק מכל פעילות של העמותה :)

2010/11/18 Ram-on Agmon <agm...@gmail.com>

במזל טוב, אחרי חבלי לידה מסויימים, רשימות התפוצה עברו דירה לביתם החדש בחווה
של חץ בן חמו.
השרת החדש מספק תשתית חשובה ואיכותית ביותר לעמותה, ואי אפשר להפריז בתודות לחץ
על התרומה שלו.

עשיתי קצת סדר באתרים, וגם הוספתי פלאנט חדש
<http://nplanet.hamakor.org.il/> מבוסס
wordpress. הוא עדיין לא מעכל את כל הפוסטים לפי סידרם, אני מקווה שזה יסתדר
בימים הקרובים. תודה גם לעירא אברמוב על תסריטון ה-java script המסדר את היישור
בשפות הגויים.

יש עוד קצת עבודה כדי לסדר את הכל, אני בכל מקרה אשמח להערות ותיקונים.

שבת שלום.
רם און.