להפנות לוויקי של המקור לא דורש שום התערבות מצדי, בנוגע לפתיחת אגף בוויקי, אם
יוחלט שכך עושים אני מוכן להקדיש חמש דקות ולעשות זאת...
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>

2010/11/19 Ram-on Agmon <agm...@gmail.com>

בטח שאפשר.

א. אתה מוזמן לעשות זאת.
ב. זה לא ינצל את הכוח הנוכחי של הדומיינים. איזו סיבה יש לך לא לפצל? אפשר
כמובן להפנות את כולם לכל המקומות, אבל לדעתי זה פחות אסתטי.

אגב, כפי שכתבתי, המטרה היא להגיע לדיון מעשי. לשים את המעשים היכן שהמילה. כך
שרצוי שתכתוב גם מה אתה מתנגב לעשות, ולא רק מה אפשר לעשות.

רם אןו.