רק כדי לסבר את האוזן אני חושב שכדאי להוסיף, אפילו בסוגריים, איזשהו אזכור
לאוגוסט פינגווין או לפחות לציין באיזושהי צורה את המסורת.
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>

2011/1/28 Ram-on Agmon <agm...@gmail.com>

 אני מסכים שזה שם עם מסורת. אבל מאחר שאנחנו, כתנועה, היינו רוצים לשנות כמה
מהמסורות בארץ, אפשר גם להיות גמיש. מעבר לזה, שזה סטולמן, ואנחנו, כתנועה, שדי
עקביים בלא לגלות נאמנות, יכולים לחרוג גם ממנהג זה.

מה דעתכם על:
כנס המקור - כנס תנועת חופש התוכנה בישראל.

רם און.