אני מסכים עם הנוסח של שחר וגם חושב שלבקש מעו"ד שיעזור בניסוח בהתאם לכתוב
בהסכם יכול לעזור מאוד.
דבר אחד לגבי ההצעה של שחר, בסעיף האחרון:
סעיף ?? טוען שהתוכנה נמכרת ללא כל אחריות, כולל ללא אחריות שתתאים למטרה שתחתה
פורסמה
גם לינוקס משוחררת ללא אחריות, במה זה שונה מחלונות (מבחינת האחריות)? אתה משלם
על המערכת/הרישיון, לא על האחריות