אני לא רוצה להיגרר לויכוח הפוליטי אז אני מעדיף לא להגיב על האמירות הפוליטיות
בענין.
אני חושב שהבעיה מתחילה מכך שסטולמן מקשר בין פוליטיקה לתכנה חופשית וקוד פתוח,
והדעה הפוליטית שלו שונה משל חלק מהמתדיינים פה (וגם שלי).
הבעיה התחילה כשזה הפך לויכוח פוליטי במקום ויכוח על איך להצליח למרות הכל
להביא אותו לארץ תוך יצירת הידברות עם סטולמן והצד הפלסטיני, ההתרשמות שלי היא
שאם נצליח לדבר עם הצד הפלסטיני אז לפחות נוכל להשיג משהו שכרגע אין לנו את
היכולת להשיג בודאות.
לכן יותר מציק לי שסטולמן עדיין לא העביר תשובה מהצד הפלסטיני (עד כמה שאני
יודע בעת כתיבת מייל זה) על ההצעה שלנו לדבר איתם.
זה אומר לי שהצד הפלסטיני כרגע הוא הגורם המעכב (עד שאנו נהפוך לצד המעכב), רק
לאחר שנקבל את עמדת הצד הפלסטיני נוכל לדעת איך להתקדם בסופו של דבר אם בכלל.

אגב, אני לא ראיתי את המייל של רם און מלכתחילה (רק בתגובה שהכותרת שלה
בג'יבריש), האם זה בגלל שהמייל הנ"ל נשלח לאדם אחד או שאני פספסתי את זה (מה
שאומר שיתכןש יש בעיה ברשימת התפוצה)?