אני נוטה להסכים עם קפלן.
זה שהמקור היא קהילה שאני מזדהה איתה לא אומר שאת כל הפעילות שלנו אנו צריכים
לעשות דרכה או איתה.
גם בעבר פעלנו שלא דרך המקור (לפעמים בהצלחה ולפעמים לא) שכן  היכולת לרתום
לפעולה דרך הרשימה היא מאוד מאתגרת וכמעט כל דבר שנידון כאן הופך די מהר
להתנגשות של אגואים או היסטוריה "לא מלבבת".
אני לא חושב שתפקידנו לחנך אלא לפעול ולתת השראה לאנשים לפעול ("שיטת
אופק/קפלן").
אי אפשר לנזוף או להעמיס על אנשים (כמו שחר או שלומי) שהביעו באופן ברור את
דעתם.
זכותם להכתיר את הנושא כ"עוף טופיק".
בקשר "לאתר שאני בונה" מעט מאוד אני עשיתי זה הרבה עבודה של לינווייט ובעיקר של
גבריאל גיא ורז קונפורטי (והרבה זהר סטולר מאוחרי הקלעים) לא נכון לתת לי את
הקרדיט - אבל כן נכון שהאתר מדהים :) - http://www.ohel.org.il  למי שתהה.
בכל מקרה לא נראה לי שהאווזים האלה מעוניינ

2011/8/26 Lior Kaplan <kaplanl...@gmail.com>

> רם און,
>
> הצעת במספר הזדמנויות לאנשים לעזור, מי שלא עשה זאת עד עכשיו, כנראה שכבר לא
> יצטרף. אין טעם להמשיך לשלוח הודעות, ובמיוחד כאשר הקשר לתוכנה חופשית נהיה
> פחות ופחות ברור (אז מה אם אנחנו אנשים טכניים, זה לא אומר שכל דבר מעניין
> אותנו).
>
> כמו שאתה רואה, לאנשים זה מתחיל להפריע, וזאת אינדקציה טובה לעובדה שהנושא
> מיצה את עצמו בהקשר של רשימת התפוצה הזאת.
>
> אם יש משהו שקשור באופן ישיר לתוכנה חופשית, אז בשמחה.
>
> קפלן

Lior Kesos - http://www.linnovate.net
Linnovate - Community Infrastructure Care
mail: l...@linnovate.net
office: +972 722500881
cell: +972 524305252
skype: liorkesos