שלום
היום עברתי בארועי "אייקון" בתל אביב, וראיתי את הדוכן. ראיתי שלושה אנשים מלאי מוטיבציה, עם מחשב אחד (בעל צג לא תקין), הרבה דפי הסבר על השולחן, והמון אנשים סביב שלא התיחסו אליהם.

דיברתי קצת עם משה נחמיאס ועם שני הנערים החביבים שהיו איתו (וסילחו לי שלא קלטתי את שמותיכם), והבנתי שהבעיה היא שהדוכן מאד לא אטרקטיבי. בהמשך השיחה שניהלנו שם, הועלו מספר הצעות לפעם הבאה בה נציב דוכן, אשמח לשמוע חוות דעת, המלצות ועוד.

א. להרים שרת משחקים בקוד פתוח דוגמה - pr-boom מוגדר לרשת + רשת wifi מוגדרת מהמחשב + live cds מוגדרים מראש להריץ את pr-boom במצב "משחק רשת" מול השרת שלנו + כלי להכנת images על dok עבור משתמשים שאין להם כונן תקליטורים + הרשמה מאורגנת לתכנית הארוע והפעלה המערכת מספר פעמים ביום (שהאנשים יביאו את המחשבים שלהם איתם).

ב. מחשב עם מסך *_טוב_ *ומישהו שיסתובב בכנס עם מצלמה פשוטה (אפשר גם וידיאו), עם תכנות עריכה (גימפ, avidemux או openshot ועוד), וכלי כלשהו ליצירת גלריות, שרת apache שיאכסן הכל, ורשת wifi + כיתוב גדול עם הכתובת והנחיות חיבור. מי שעורך את התמונות יושב כך שהמסך חשוף לקהל (עם הגב לעוברים ושבים).

ג. מחשב נוסף עם מסך *_טוב_* שיריץ מצגת ברורה ואסטטית על העמותה, מטרותיה ויעדיה. אם המחשב מספיק חזק, הוא יכול להיות גם השרת למשחק.

משמעויות:
א. הכנה מראש (צריך לארגן את ה"שרת" למשחקים, להכין live-cds, להכין את המצגת)
ב. מתנדבים לזמן הכנס - לפחות שלושה בשעות הפעילות (אחד שמסתובב ומצלם מפעם לפעם, ועוד שניים לתפעול המשחק) ג. צריך חומרה (לא, המחשב של משה עם המסך הדפוק ממש לא נראה כמו סיבה לעבור ללינוקס).

* אני מוכן לבדוק את נושא המשחק (אלא אם כן למישהו יש רעיון עדיף בנושא), ולנסות להכין שרת על dok, ו"לקוחות" בתור image עבור dok. אזדקק לעזרה עם הכנה של live-cds (מעולם לא הכנתי כאלה), ולהעביר הדרכה בסיסית למי שעתיד להתעסק עם תכנות העריכה gimp או openshot. (בסיסית כי אני לא יודע הכל).
* צריך מצגת אסטטית (ODT או משהו אחר שניתן להציג בקוד פתוח)

רעיונות?  מתנדבים?