מסכים עם כולכם ..

בעיקרון מה שקורה במחאה החברתית כרגע הוא גם סיכסוך על אידיאולוגיה של פתיחות .
ברור שלא כולם מבינים הכל , וחלקם צועקים "קוד פתוח" בלי באמת להבין את הדברים .. אבל הם צועקים את זה ..
וכשזה השיח במחאה .. זה זולג לתקשורת .. וכשזה יהיה בתקשורת , זה יעבור למדינה .

נכון הם לא מדברים על תוכנה חופשית, אבל הם מתחילים לדבר על שקיפות, ועל נתונים חופשיים או מידע חופשי , ומנסים לרתום לטובת עיניינים שונים את המודלים של תוכנה חופשית ..

אני מקווה שזה ייצור שינוי .

ואז נוכל לומר שניצחנו .

  דורון