מאגרי הנתונים של השאלות שהאפליקציה משתמשת בהם:
עברית: http://data.gov.il/dataset/249
רוסית: http://data.gov.il/dataset/255
ערבית: http://data.gov.il/dataset/256

אני מקווה שיימצאו קבצי XML עבור השפות האחרות, כי הקישורים להלן אינם
ידידותיים כלפי הפעולה של הטענת מאגרי השאלות לתוך האפליקציה.

On Sun, 2012-08-12 at 11:44 +0300, Yaron Shahrabani wrote:
 <צרפתית:
> http://tqfr.mot.gov.il/index.php?option=com_fjrelated&view=fjrelated&id=4138&Itemid=13
 <ספרדית:
> http://tqes.mot.gov.il/index.php?option=com_fjrelated&view=fjrelated&id=4138&Itemid=13
 <רוסית:
> http://tqru.mot.gov.il/index.php?option=com_moofaq&view=category&id=3&Itemid=29
 <אנגלית:
> http://tqen.mot.gov.il/index.php?option=com_fjrelated&view=fjrelated&id=4138&Itemid=13

 <שלח לכאן את הכתובת ממנה לקחת את מאגר השאלות בעברית וביחד אולי נוכל
 <להגיע למאגר השאלות בשאר השפות בעזרת שאר המידע שפרסמתי כאן.
 <השאלות שפורסמו בקישורים שהצגתי אלו רק השאלות לגבי תקינה וחוקים, לא
 <תמרורים או הכרת הרכב, זה נמצא באגף אחר.

 <לגבי זמן הבחינה: שווה לשאול נבחן טרי, אני חושב שזה 40 דקות ולמיטב
 <זכרוני הוצב שעון בחדר במהלך הבחינה.

 <לגבי שאר השאלות אין לי מענה אבל אנסה להפנות את השאלות לחברים יודעי
 <דבר.

 <בברכה,
> Yaron Shahrabani
>         <Hebrew translator>
>

> 2012/8/12 Omer Zak <w...@zak.co.il>
 <        שלום ירון,
 <        תודה על בדיקת גירסא 0.2 של האפליקציה.

 <        אני מבקש ממי שיכול, שיברר את התשובות לשאלות הבאות (או לפחות
 <        יקשר אותי עם
 <        מי שיודע את התשובות).  שתי השאלות הראשונות דרושות למימוש נכון
 <        של מצב
 <        הבחינה.

 <        1. איך נבחרות השאלות למבחן?
 <        האם בוחרים אותן באופן אקראי מכל הקטגוריות, או שלכל קטגוריה
 <        מוקצב מספר
 <        מסוים של שאלות?
 <        2. האם הנבחן יודע בכל רגע כמה זמן נשאר לו עד לסיום המבחן?
 <        3. איפה אוכל למצוא מאגרי שאלות בשפות הנוספות שבהן אפשר לעשות
 <        את מבחן
 <        התיאוריה (אנגלית, צרפתית, ספרדית)?

--
Your liberty to swing your fist ends just where my nose begins.
Your freedom of expression ends where my freedom of expression begins.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html