On Wed, Oct 31, 2012, Shlomit Morad wrote about "Re: Fwd: הרצאות בתחום שימוש
בקוד פתוח":
> תודה על המייל המפורט
>
> לגבי המקרה הראשון אני לא מסכימה איתך לגבי ההדגש: ניהלתי תשתיות של חברה
> גדולה מאד וראיתי שמנהלים בכלל הוטרדו מהנושא המשפטי (כי ברגע שחבילה מסוימת
> אושרה, הם רגועים). אולם הם היו מאד מוטרדים מהערכת האיכות של החבילות, המשך
> התחזוקה שלהם (גם פונקציונליות וגם מהירות תגובה), תלות בגורמים חיצוניים,
> תלות בגוף מרכזי בחברה שמנהל את החבילות שבשימוש, וכו'. הם גם היו מאד מוטרדים
> מכך שכל מפתח ניגש ולוקח קוד פתוח ללא פיקוח על איכותו והתאמתו לפרויקט.
> ועל היבטים אלה רציתי לדון.

אולי הגזמתי שזה רק נושא משפטי. קשה לי להסכים עם שאלת האיכות (הרי היופי
בקוד פתוח הוא בדיוק שאפשר לבדוק את האיכות לפני שמחליטים האם לקחת את
הקוד), אבל זה באמת נושא ראוי לדיון.

> לגבי המקרה השני אני מסכימה איתך. אני חושבת שהוא עדין לא מפותח מספיק לדיון
> בפורום רחב

לדעתי הנושא כבר מאוד מפותח (חברות רבות, גם גדולות ומוכרות, תורמות כבר הרבה
זמן קוד פתוח, ונשאלת השאלה מדוע), אבל ייתכן שלא בחברות שמגיעות לכנס הנ"ל, אין
לי מושג.

נדב.

--
Nadav Har'El                        |  Wednesday, Oct 31 2012, 15 Heshvan 5773