גילוי נאות: הייתי בעבר חבר, אולם בשל שיקולי מרחק לא יצא לי להגיע לאספות
וויתרתי על החברות.

On Fri, Mar 01, 2013 at 10:29:40AM +0200, Nadav Vinik wrote:
> שלום
>
> אני מודיע על התמודדתי לוועד המקור.

בהצלחה

> 1. שינוי תקנון פרס המקור:
> בתקנון הפרס יש שתי בעיות המפריעות לקיום הפרס ובגללם הוא התבטל פעמיים.
>     א. לוח זמנים מחייב - שאם לא מפרסמים אותו בזמן מסוים הפרס מתבטל, תנאי
> כזה לא קיים לקיום הכנס עצמו, אז הוא דווקא יכשיל את הפרס?
>     ב. חובת הצבעה באלגוריטם ספציפי מיוחד ומסובך, הבחירה בו היתה בזמנו כדי
> לאפשר הצבעה אנונימית, אולם יש הרבה דרכים נוספות להצבעה אנונימית מאשר בהכרח
> אלגוריתם זה, שיחסית מורכב.

מה ששחר כתב נשמע הגיוני. הפרטים המדוייקים של הפרס אינם מעניינה של האספה.

הזכירו כאן במקומות אחרים בדיוןן את האפשרות להצבעה אלקטרונית על החלטות
במקום הצורך להשתתף באספות. כמובן שהייתי מעוניין בכך. זכור לי בעבר שהייתה
איזו בעייה משפטית בכרוכה בכך. למרות שלי אישית זה נראה קצת תמוה.

> [...]
> מסעיף 4.2 מחיקה של "עד הראשון ביוני בשנה המדוברת"
>
> סעיף 6 ההצבעה:
> מחיקה של סעיף 3.6 (הדרישה לאגוריתם)
>

> 2. תהליך קבלת חברים לעמותה כולל תהליך משפיל שבו המבקש צריך להוכיח שהוא באמת
> מהחברה הנכונים וצריך לפרט את תרומתו ופועלו. לדעתי הסיכון שגורמים "עוינים"
> ינצלו את העמותה ויכניסו בכוונה חברים משלהם הוא זניח, ומצד שני הרבה ידידים
> היו יכולים להיות חברים אם לא היה הליך זה וגם יש גם אנשים שאינם כותבי קוד,
> תיעוד וכדומה אבל כן אכפת להם ממטרות העמותה אבל לא יוכלו להיכנס, והקהילה
> מספיק גדולה וחזקה שבאמת יוכלו לנצל את הכניסה לעמותה כדי לפגוע בה.

האם יש לך עדות שהדבר הזה מפריע?

הדרישות של סעיף 13 לקבלת חברים לא חלות על ידידים - אין להם זכות הצבעה
ולכן אין חשש מפניהם. לא ראיתי התייחסות למעמד של ידיד העמותה בתקנון.
לדוגמה: האם תאגיד יכול להיות ידיד העמותה? אבל זה באמת לא חשוב: "ידיד"
הוא בפועל מי שתורם סכום כספי שנתי מסויים לעמותה. לא זכור לי שום שאלון
"הוכחת יכולות" בדוכן הקבלה בכנסי אוגוסט פינגווין השונים.

--
Tzafrir Cohen         | tzaf...@jabber.org | VIM is
http://tzafrir.org.il |                    | a Mutt's