היי,

לשמחתי הרבה היום פורסם (סוף סוף) על הפעילות של השב"ס עם ליברה אופיס:
http://www.themarker.com/technation/1.1990187

> כ-900 מחשבים בשירות בתי הסוהר אינם מריצים את חבילת התוכנות המשרדיות של
> מיקרוסופט, אופיס. במקומה מותקנת על מחשבים אלו, חלק בלתי מבוטל מכלל יחידות
> הקצה בשב”ס, חבילת התוכנות החופשית LibreOffice - חבילת תוכנות חינמית בקוד
> פתוח. “הוצבה בפני הדרישה להוריד עלויות - זה גרם לי לחשוב אחרת”, מסביר ישראל
> רום, ראש מינהל טכנולוגיות בשב”ס, את המניע לפרויקט הטמעת LibreOffice שהחל
> ב-2011.

בתחילת הפרוייקט הם פנו לעמותה כדי לקבל ייעוץ בנושאי תוכנה חופשית ואיך
הדברים עובדים.

על הכתוב בעיתון אני אני יכול להוסיף שהם לא הסתפקו בליברה אופיס והם משתמשים
בתוכנות חופשיות נוספות על שולחן העבודה.

ממה שיצא לי להכיר את הפעילות שלהם - צריך להוריד את הכובע בפניהם.

קפלן