On 04/25/2013 10:51 PM, Ram on Agmon wrote:
> אילו הייתי פנוי, המשרה של פיציסופט הייתה מאוד קורצת לי. תחשוב על זה,
> כל היום לשבת בפיציסופט וכל הזמן להגיד איזה מגניב הפייצר הזה ואיזה
> מגניב הפייצר הזה שיש בלינוקס. (רעננה או הרצליה פיתוח?)
>
> אגב, לדעתי פיציסופט כיום הרבה פחות מפחידים מאשר חברות שהן רשע אמיתי
אני מסכים, אבל it's not for lack of trying.

זה שה-one trick שלהם הפסיק לעבוד (אחרי כמעט 20 שנה) לא אומר שהם לא פחות
רשעים, אולי אפילו להיפך. תרגילי הפטנטים שלהם מלאחרונה בפירוש לא נכללים
בקטגוריה של "משחק הוגן".

גוגל אכן יותר מפחידה מהם, ובאותה הנשימה, חברה שאני כן רואה את עצמי עובד בה.

שחר

--
Shachar Shemesh