שלום חברים,

בטעות שלחתי את המייל הזה לכתובת הועד של העמותה, במקום לכאן, כך שסילחו לי על
הכפילות...

יש לי חבר בעל מעבדת מחשבים המספק שירותי מחשוב ללקוחות עסקיים ופרטיים באיזור
חיפה והקריות. פנו אליו כמה נערים מבית הספר בסמ"ת והביעו עניין ללמוד איך
לתקן מחשבים. הוא פנה אלי בנושא בניית תוכנית לימודים להעברת קורס לתלמידים.
אני הצעתי לו לבנות תוכנית שמשלבת חומרה ותוכנה שכמובן תכלול לינוקס, קוד פתוח
ותוכנה חופשית.
אני מתכנן להפגש עם הרכזת / מנהלת בבית הספר ולבנות תוכנית שתתאים לכולנו.
את השיעורים יעביר החבר שלי ואולי עוד חבר שעוסק בהדרכות בתחום המחשבים.
החלק שלי הוא לספק את החלק של FLOSS.

את הקריירה המקצועית שלי התחלתי באופן דומה, עוד בימי הקומודור 64 בשנת 1985,
על-כן אשמח להיות שותף לבניית הדור הבא ולנצל את ההזדמנות לקרב את הנוער
לערכים של ה-FLOSS, שלא היה קיים בזמני...

אני זקוק לעזרה מהקהילה לבניית תוכנית לימודים מותאמת לקהל היעד: חומר כתוב
(רצוי בעברית אך לא חובה), רעיונות, הערות והארות. אם מישהו מכם כבר עשה משהו
דומה בעבר ויכול לתרום מניסיונו וכד'.

תודה!

עמיחי.