להיפך. וורדפרס מצויין, ובהנחה שהתוכניות על השרת עדכניות אני לא חושב שצריך
להשקיע הרבה בשינוי פני האתר.

הייתי שמח לראות את הבלוג באתר חי יותר. כהתחלה להעלות רשומה שתכריז על חברי
הוועד החדשים (מתוארכת לאחור; נסלח לך הפעם), ומידע על פעילויות נוספות שבוצעו
לאחרונה. כמובן שזו לא צריכה להיות פעולה חד פעמית אלא מתמשכת, וככזו רצוי
לעדכן את האתר על בסיס קבוע.

תודה.

Tomer Cohen
http://tomercohen.com