מה שקשה לומר הוא שהחניך לא בחר לתרום לקוד הפתוח וזה בא בעוכריו, וזה לא שהוא
היה חייב פשוט התרומה העצמית שוות ערך לתרומה הציבורית במקרה שכזה.

אין לי צל של ספק בנוגע ליעילות וליכולות שמציעות Django+Python ועם זאת שאלתי
נותרת כשהייתה: איפה נתקלת בכמות משמעותית של הצעות עבודה כאלה?

יכול להיות שלצורך פרויקט קוד פתוח מסוים למדתי COBOL/OpenCOBOL בבית, יתכן
שזה פרויקט מדהים ושיש לו יתרונות אדירים אבל מבחינת היצע העבודות בשוק כמות
ההזדמנויות שלי מצטמצמת, אז נכון שיש פה שפה נהדרת שמסוגלת להרים הרים וגבעות
אבל השפה נתונה לבחירתך רק כאשר אתה הארכיטקט של הפרויקט, בכל שאר המקרים אתה
בסך הכול מיישם את חזונו של הארכיטקט אפילו אם הוא בחר את השפה הכי פחות יעילה
לפרויקט ולצערנו או לשמחתנו יותר מנהלי פרויקטים בוחרים ב־PHP על פני D+P.

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>