שדות חובה הם שם פרטי ו/או משפחה. שאר השדות הם רשות.

לגבי מה להוסיף, כרגע זה לא יהיה לכנס הקרוב, אני מקווה שנוכל להוסיף לפחות
חלק מזה לכנסים בעתיד, אבל אני לא יכול להתחייב על כך.

לגבי שדות מותאמים אישית, אם אני לא טועה לא צריכה להיות בעיה כל עוד מדובר על
הכמות הנכונה של השדות, אבל אצטרך לוודא את זה. בכל מקרה, כדי שזה יהיה מותאם
אישית נצטרך לעשות התאמות למערכת שלנו כדי שזה יהיה כמו שצריך כך שזה לא יהיה
לכנס הקרוב

בכל מקרה, הדברים הללו עשויים להשתנות כי אני לא המנהל של הפרויקט (אבל כן
פעיל בו), כמובן שאם יהיו שינויים אדווח פה.

בברכה, משה