ירון, אם אתה לא רוצה לתת את הפרטים אתה ממש לא חייב לתת אותם.

אם אתה רוצה לעשות את זה בכל זאת (לשים שבב NFC בישבן שלך, תרגיש חופשי, לא
נראה לי שתעביר ככה את הפרטים שלך להרבה אנשי קשר :)

המטרה היא שיהיה קל יותר לקחת את הפרטים ממי שרוצה לתת אותם, לא כדי לקחת את
הפרטים ממי שלא רוצה לתת אותם.

אני רק מקווה שאחרי הכנס תבינו יותר טוב מה הענין (או במהלך הכנס) ולפחות
תפסיקו להיות כל כך נגד, ההרגשה היא שביקשנו משהו שלא היה שם מראש (שם הנרשם,
מותר גם פיקטיבי אם רוצים), מי שרוצה מדבקה יקבל אותה עם השם שהוא נתן או אמר
בהרשמה בכנס עצמו.
אם מישהו רוצה לאפשר סריקת QR ולתת בכך פרטים נוספים בקלות אז לזה צריך הרשמה
מראש כדי להקל ולזרז את העניינים בכנס עצמו (נכון גם לשם בלבד, אבל שם זה פחות
משמעותי אלא אם מדובר בשם מסובך)