היי עומר!
לצערי אני לא מספיק בקיא בנבכי הביורוקרטיה של דביאן אך אשמח לסייע לך אם תדע
לאן להפנות אותי.

בגדול העדכון נכנס רק ל־unstable ול־testing כפי שציינתי קודם לכן ולא לאף אחד
מערוצי ה־update של ההפצות היציבות.

באובונטו אני לא מתיימר להכיר את הביורוקרטיה טוב יותר אך היה לי יותר קל
להסביר את חומרת המצב כמשתמש פשוט (כמשתמש בפועל).

עם זאת אני מבין את טענתך שהתיקונים פועלים בערוץ אחד אך אינם חוזרים
ל־upstream, גם אני לא שמח מהמצב הזה אך לצערי אין לי את הכלים להתמודד נגדו.

בברכה,

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>