אוהד, רם און, הוא מעוניין, אנחנו כרגע בשלבי גיבוש סופיים של הצרכים.
כיוון שבמעבדה מטופלים מחשבי Win לצד מחשבי לינוקס אני חושב שהפתרון של אוהד
יהיה המומלץ למקרה הזה.

רם און, האם אתה יודע להטמיע פורמן?
אוהד, במידה שנרצה להעזר בך לביצוע ההטמעה, האם תהיה זמין לבצע זאת?

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>