שיתוף פעולה אדיר (תרתי משמע), יש מצב לשת״פ מול חייפוקס ושנוכל להתעדכן
בפעולות של המועדון ולעדכן את המועדון אם אכן יהיה מפגש ספציצי לקוד הפתוח?

יש קשר לסדנה? אני מכיר כבר כמה אנשים שאמרו לי שהם היו שמחים לבוא להאקתונים
של הסדנה אבל רחוק להם.

חיפאים, יש לכם רעיונות נוספים שאפשר להוציא לפועל?

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>