שי,
אם תסתכל על מקור ההודעה והתוכן שלה תראה שהכוונה אינה צינית.
עינב גנד גלילי הביאה את המונח לינוקס למיינסטרים בצורה שהפעילות שלנו אף פעם
לא הצליחה להביא.
אמנם היא בדיחת רשת אבל המהות של מה שניסתה להגיד (שלינוקס בכל מקום משעונים
למוביילים למכוניות ללווינים) אמיתית.
אני לא מגן עליה ולא טוען שההרצאה עשתה לה שירות טוב אבל האיזכור של לינוקס
(אפילו אם יכולתיו וקיומו מוגזם) בשיח הציבורי אולי יגרום לעוד כמה אנשים
להיחשף.
בוקר טוב
ליאור

2013/12/31 Shai Berger <s...@platonix.com>

> הממ, ההודעה הזו בפורום היא צינית (והמשך הדיון, בפרט הודעות נוספות של פותח
> השרשור, די מבהירים את זה).

> סגלגל

> 1(408)609-5140(California)

Lior Kesos - http://www.linnovate.net
Linnovate - Community Infrastructure Care
mail: l...@linnovate.net
office: +972 722500881
cell: +972 524305252
skype: liorkesos