אני מתאים. אני בן 27 אבל אין לי תואר רלוונטי. נוסע כרגע לתל אביב בד"כ בימי
רביעי אבל גר ברמת-גן ויש הורים בחיפה.

אין תואר "רלוונטי", אבל בשל הוריי הגרים באזור חיפה אז אני בהחלט מתאים (גם
אם זה אינטל או חס וחלילה רפאל).

למדתי סמסטר בטכניון ומסיבות אישיות עזבתי אחרי סמסטר אחד (מדעי המחשב בהתמחות
הנדסת תוכנה, מה שאני "עושה" בערך מגיל 11 בשפת פסקל).

שלכם,
  אמיר
  050-998-6124
  ולא "עכשיו" אולי בארבע חמש ככה...