> On Mon, Feb 16, 2015 at 11:45:22AM +0200, Tomer Cohen wrote:
> .
> האספה האחרונה הייתה בבית קפה בקניון עזריאלי. נדמה לי שהגיעו בסוף שבעה
> אנשים - קצת מעל המצופה.

נראה לי שהתבלבלת...
ב- 15.5.14 היתה אסיפה בפקולטה למדעי המחשב בטכניון עם 3.5 שבועות התראה -
הגיעו אליה בקושי 5 אנשים (מי אמר שנפגשים בתל-אביב "כל הזמן"?). רצינו לדבר
על פירוק אבל החלטנו שראוי לתת צ'אנס נוסף וישיבה מיוחדת לעניין זה.
אז בהמשך היו שתי ישיבות בתאריך 19.6.14 במכללת שנקר. הראשונה דנה בפירוק
העמותה (הוחלט שלא לפרק אותה) ובשניה גרדנו בכוח את הועד הנוכחי.

אני מניח שנצטרך לקיים שתי ישיבות ברוח שתי הישיבות הקודמות (אחת תדבר על
פירוק, במידה ולא תהיה ברירה נוכל לפרק. הישיבה השניה תהיה "האסיפה הכללית"
והיא תתקיים בהנחה שלא יוחלט בישיבה הקודמת שהיא תפורק).
אפשר לדבר מעכשיו על סוף חודש מרץ כזמן מספיק להתארגנות של כולם.

אם אף אחד לא יבחר מקום, אני אבחר אותו בשבוע הבא טנטטיבית (זה יכול להיות
בחיפה, תל-אביב או באילת. שלא תבואו בטענות אח"כ  :) ). עצה: למי שיש עדיפות
למקום מסויים, שישלח מייל ל- bo...@hamakor.org.il ויציע לארגן את המקום בעצמו
(תאריך, שעה והשגת מקום מפגש). אם יהיו מספר הצעות נבחר את אחת מהן.

אדיר