היי ירון,
אני לא רואה סיבה שמי שהיה מועמד לא יוכל להיות מועמד שוב, עד כמה שאני זוכר
גם אתה וגם אלעד אלפסה הייתם מועמדים יותר מפעם אחת לפרס בעבר.
אשמח אם תוכל לשלוח לרשימה של הפרס את נדב (הכתובת היא pr...@hamakor.org.il
אם אני לא טועה, תפרט את הפעילות שלו ודרך לתקשר איתו כדי שנוכל לבדוק אם הוא
בכלל מוכן לקבל את הכבוד המגיע לו :)).

רם און, הצעות לא פוליטיות נשמח לקבל, אנו נצטרך לחשוב לגבי אירגונים אם אנחנו
רוצים לתת להם את הפרס (אני תורם כבר לסדנה לידע ציבורי כך שאני משוחד), בכל
מקרה, אם אתה באמת רוצה להציע את המועמדים הללו והאירגונים הללו אז אני מציע
שתשלח אותם למייל של ועדת הפרס, (הכתובת שרשמתי לירון).

תודה,
משה, חבר ועד המקור וועדת פרס המקור