היי,

אני הייתי מתחילה להסתכל על הקבצים האלה:

packages/inputmethods/LatinIME
packages/inputmethods/LatinIME/java/res/xml/keyboard_layout_set_hebrew.xml

*packages/inputmethods/LatinIME/java/res/xml/rowkeys_hebrew1.xmlpackages/inputmethods/LatinIME/java/res/xml/rowkeys_hebrew2.xmlpackages/inputmethods/LatinIME/java/res/xml/rowkeys_hebrew3.xml*
packages/inputmethods/LatinIME/java/src/com/android/inputmethod/keyboard/internal/KeyboardTextsTable.java

בהנחה שהמטרה היא לשלוח PATCH ל-AOSP ולא לכתוב אפליקציה חיצונית.

לגבי אפליקציה חיצונית, יש פה הסבר נחמד:
http://developer.android.com/guide/topics/text/creating-input-method.html

בהצלחה!
מיטל