מבחינת ה"מה עושים" אני מציע למפות את המצב הקיים מבחינת אימוץ קוד פתוח את
הקהילות הפעילות ול הנ ג יש את העמותה אליהם.
קוד פתוח זה לא רק אפליקציות דסקטופ לוי נוקד שצריכות (?) עיברות.
יום חמישי לא טוב לי ובכלל היותי אבא ל 4.5 בנים מונע ממני פעילות בערב.
הייתי פותח בשאלות יותר עקרוניות כמו מה התפקיד של העמותה מה השתנה בשנים
האחרונות ויצירת ותחזוק שיתופי פעולה עם ארגונים/חברות השותפות לאותה אג'נדה
(הסדנא ליד ציבורי, iltechtalks,google-campus ועוד) וקהילות (אנגולר,
וורדפרס, דרופל) שאולי צריכות תשתיות.
ליאור