כדי לוודא שאנחנו מדברים על אותו הדבר:

כיווניות זה לא יישור.

זה טקסט עם כיווניות ימין לשמאל, מיושר ימינה.

זה טקסט עם כיווניות ימין לשמאל, מיושר שמאלה.

‎זה טקסט עם כיווניות שמאל־לימין, מיושר ימינה.

‎זה טקסט עם כיווניות שמאל־לימין, מיושר שמאלה.

הכיווניות נקבעת ע״י הכפתורים:

ב־Calc, היא נקבעת לכל תא בנפרד, ואינה תלויה בכיווניות הדף כולו (שמתייחסת
לכיוון הטורים, כלומר, אם טור A הוא בצד ימין או שמאל).

שי.