לפני כמה חודשים הייתה לי החלפת מיילים עם דיאגו לגבי בעיה בתוכנת GIS שנקרא QGIS
http://hamakor.org.il/pipermail/discussions/2015-December/005922.html

תמצית הענין: כאשר מוסיפים מקרא למפה, כל רשימת הפריטים במקרא מיושרים לשמאל כמו שרציך בשפות LTR. עבור שפות שמיות צריך אפשרות ליישר את המקרא לימין. זה צריך לכולל גם את התוית של הפריטים במקרא וגם את הסמלים של אותם פריטים שמופיעים ליד.

למיטב הבנתי יש היום רק שני מחסומים לאימוץ QGIS כתוכנה מובילה בתחום בארץ: האפשרות לקרוא קבצי אוטוקאד, וענין המקרא שציינתי למעלה. יש פרויקט של חברה בשוויץ שאמור לשלב ספריה של קריאה קבצי dwg לתוך QGIS. כעת הנושא של RTL במקרה נשאר לנו.

אולי מתאים??

------ Original Message ------ Subject: Re: פרוייקטים שצריכים מפתחים? Date: Mon, 11 Apr 2016 14:27:46 +0300 To: Boris Shtrasman, Hamakor From: Shay Gover